wtorek, 29 września 2015

5 torebek marzeń

Każda z nas powinna mieć w swojej szafie przynajmniej jedną porządną torebkę. Na pewno trochę droższą, a co za tym idzie i lepszą jakościowo. Ja osobiście uwielbiam torebki - do tej pory stawiałam na ilość, większość z nich była z zwykłych "sieciówek". W swojej kolekcji torebek posiadam jedną torebkę z Kazara. W prawdzie jest to zwykła listonoszka ale ze względu na cenę tej torebki niezwykle dbam o nią. A że sprawdza się na co dzień i często do luźniejszych wyjść wieczornych ze znajomymi używam ją na okrągło. Gdy jej nie używam trzymam ją we specjalnym woreczku, który dostałam przy zakupie. Jeśli dbam o taką torebkę, to jeszcze nie wyobrażam sobie tego jaki mógłby być szał przy o wiele droższym zakupie.

Chciałabym przedstawić najpiękniejsze według mnie torebki. Mają swoją cenę ale wciąż nie wykluczam ich ze swojej listy marzeń. Oto 5 najpiękniejszych torebek z najbardziej luksusowych marek. 

1. Yves Saint Laurent Classic Small 


2. Stella McCartney BLACK FALABELLA SHAGGY DEER FOLD OVER TOTE


3. Boy Chanel


4. Givenchy


5. Louis Vuitton Neverfull

Photo from: pinterest.com

Dla mnie te torebki są idealne pod każdym względem. Klasyczne modele pasujące do wszystkiego i na każdą okazję. Mam nadzieje, że w przyszłości uda mi się spełnić te torebkowe marzenia. 

A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz