wtorek, 24 lutego 2015

Some of nail inspiration

Czas leci nie ubłagalnie szybko.. już mamy prawie koniec lutego. Pogoda za oknem już co raz bardziej przypomina wiosnę, słońce świeci, temperatura jest na plusie i świergoczące ptaszki. Aby tak dalej i do lata ;) Przygotowałam dziś parę zdjęć, inspiracji paznokci. Pomimo tego, że moje dłonie nie wyglądają jak należy (pomimo codziennego kremowania są wciąż bardzo suche, w stresujących sytuacjach obgryzam skórki) mam bzika na ich punkcie a w szczególność zwracam uwagę na to jak są pomalowane paznokcie. Uwielbiam długie paznokcie w kształcie migdałków niestety praca nie pozwala mi mieć moich wymarzonych długich paznokci, które optycznie wydłużają moje i tak krótkie palce. Niestety nie mogę zbytnio zaszaleć też z kolorem, gdy tylko nadarza się okazja - mam trochę więcej wolnego lubię sobie zaszaleć z kolorem.





Obecnie postawiłam na klasyczną czerwień, która nawet na paznokciach nadaje kobiecie dużo klasy i seksapilu.


Kolorowych snów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz